onsdag 14 september 2011

Namnlappar!

Satt och försökte få till namn, färg etc på namnlappar som ska pryda mina "vuxenkläder" (har ju ett annat namn på mina barns kläder) i våras på MinaNamnband's sida.

Skickade iväg ordern och fick mailet med betalningsuppgifter, men... visste inte om jag var nöjd eller inte.

Bestämde mig till slut att ta dem ändå och betalade. Igår kom de i brevlådan! Tjoho! Vad glad jag blev! Men, ... nästa gång ska jag INTE ta svart text. Hela baksidan lyser svart... :( Därav att lappen blev lite grå. Ja, ja, nästa gång. :D


Tror nog att jag beställar lapparna från Oneexter nästa gång....? ;-)

2 kommentarer:

mulliga m sa...

Fin och stilren namnlapp! Jag har tänkt flera gånger att jag ska beställa namnlappar till mig själv, men jag kan aldrig bestämma hur de ska se ut.

Monica sa...

Hej,
hittade ett tips om att göra egna namnlappar med bommulsband och sedan skriva ut på papper som man kan överföra till tyg, har inte testat själv ännu, men det verkar smart, för du kan verkligen göra din egen design